Onafhankelijke audit over de samenwerking met jouw online marketing bureau

Afspraak maken

Werk slimmer samen.

Ontbreekt het je aan de juiste kennis om een oordeel te kunnen geven over de prestaties van jouw online marketing bureau?

Geen zorgen, ik help je graag verder. Deze audit is speciaal voor bedrijven die behoefte hebben aan een onafhankelijke en deskundige beoordeling van hun online marketingactiviteiten.

Het primaire doel van de audit is om de samenwerking tussen je bedrijf en online marketing bureau te optimaliseren, zodat je meer rendement haalt uit je investering.

Is de verhouding tussen de kosten en opbrengsten goed en levert je bureau eprima werk? Fijn om te weten.

Valt het op dat je (veel) te veel geld uitgeeft aan kanalen en/of uren die niet opleveren? Dan help ik je met actie ondernemen en het zetten van de juiste stappen.

Hoe ziet een samenwerking eruit?

  • Tijdens de intake bespreken wat je met online marketing wit bereiken, wat je van je bureau verwacht, welke KPI's daar bij horen en of je doelstellingen nu behaald.

  • Op basis van de intake maak ik een plan van aanpak dat we samen bespreken. In het plan van aanpak lees je wat ik precies ga doen en welke data ik daarvoor nodig heb.

  • Na goedkeuring op het plan van aanpak ga ik aan de slag met de scan. Zaken die bijvoorbeeld aan bod komen: performance, advertentie- en bureaukosten en tracking.

  • Mijn bevindingen (inclusief aanbevelingen) lever ik op in een presentatie. Dit kan online, het heeft echter mijn voorkeur om dit live te doen.

  • Na 3 en 6 maanden kom ik bij je in de lucht om te kijken of de samenwerking en resultaten ook daadwerkelijk zijn verbetert.

Bureau audit aanvragen

Neem nu contact op om de bureau audit aan te vragen. Je hoort binnen 24 uur van mij.

Neem contact op

Waarom ik?

Met ruim 17 jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde heb ik een uniek inzicht ontwikkeld in de wereld van online marketing, de dynamiek tussen bureau- en klantzijde, en de valkuilen die hierbij komen kijken.

Verkeerde keuzes zijn kostbaar en het ontbreekt bedrijven vaak aan specifieke kennis om de juiste beslissing te nemen.

Wat mij onderscheidt is mijn onafhankelijkheid, persoonlijke benadering en vakkennis. Ik schuif geen eigen bureau of netwerk naar voren en ik voer zelf geen online marketingdiensten uit. In plaats daarvan focus ik me op jouw behoeften en hoe ik je het beste kan helpen bij het navigeren door de complexe wereld van online marketing.

Ik kijk er naar uit om kennis te maken!

kennismaken